Doragon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doragon

If you can't save it, no one can.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een laatste bericht.

Ga naar beneden 
+5
Noah
Ariscoi
Lucas
Emely
Rosetta
9 plaatsers
AuteurBericht
Rosetta
Level 2
Rosetta


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 01-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the castle.

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimedi jan 17, 2012 10:24 pm

Lieve, lieve mensen van Doragon,
Ik heb, jammer genoeg, slecht nieuws. Ik haat slecht nieuws, maar het moet omdat ik het gewoon niet langer voor me kan houden. Ik stop met Doragon. Niet met de site. Jullie mogen doorgaan, echt waar. En ik zal een of twee mensen het wachtwoord van Asami/Vokun geven voor als er nog een groot iets georganiseerd moet worden. Maar ik ben op het punt gekomen dat RPG’en me geen voldoening meer geeft. Dat ik echt aan mijn verhaal moet werken omdat ik me anders aan dingen ga irriteren. Hoewel ik zelf aan die dingen meedoe irriteer ik me er nog altijd aan. Daarom heb ik besloten het af te kappen. Ik ben het RPG’en gewoon grotendeels ontgroeid. Voor degenen op GSM, ja, daar ga ik ook op minderen. Ik wil me focussen op het schrijven en mijn school. Misschien kan je dan wel zelfs zeggen: Had Doragon dan niet gemaakt. Ik geef je gelijk, dat zeg ik ook meermaals tegen mezelf. Maar dat helpt me niet. Ik kan gewoon niet zo verder. Ik heb nu dingen in mijn hoofd zitten die ik moet uitwerken en dat kan niet op een RPG-site. Ik zou jullie dan ook vriendelijk willen vragen mij niet te informeren als er weer een nieuwe is. Ik ben niet over te halen en al zou ik dat zijn dan zou ik onactief worden en dan voel ik me daar schuldig over dus doe ik niet meer eraan mee.
Ik wil jullie verder heel erg bedanken voor de leuke tijd die ik met jullie heb gehad. Ik zal jullie natuurlijk allemaal missen. Maar, helemaal van de computer weg ben ik niet. Ik ben altijd op msn. Deze zal onderaan staan en daar ben ik soms nog wel te paaien voor een RPG over de mail, maar daar houdt het ook op.
Heel veel liefs,
Nicolette.

MSN: nicolettefaber1@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : uitgeest

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 4:46 am

Rosetta schreef:
Lieve, lieve mensen van Doragon,
Ik heb, jammer genoeg, slecht nieuws. Ik haat slecht nieuws, maar het moet omdat ik het gewoon niet langer voor me kan houden. Ik stop met Doragon. Niet met de site. Jullie mogen doorgaan, echt waar. En ik zal een of twee mensen het wachtwoord van Asami/Vokun geven voor als er nog een groot iets georganiseerd moet worden. Maar ik ben op het punt gekomen dat RPG’en me geen voldoening meer geeft. Dat ik echt aan mijn verhaal moet werken omdat ik me anders aan dingen ga irriteren. Hoewel ik zelf aan die dingen meedoe irriteer ik me er nog altijd aan. Daarom heb ik besloten het af te kappen. Ik ben het RPG’en gewoon grotendeels ontgroeid. Voor degenen op GSM, ja, daar ga ik ook op minderen. Ik wil me focussen op het schrijven en mijn school. Misschien kan je dan wel zelfs zeggen: Had Doragon dan niet gemaakt. Ik geef je gelijk, dat zeg ik ook meermaals tegen mezelf. Maar dat helpt me niet. Ik kan gewoon niet zo verder. Ik heb nu dingen in mijn hoofd zitten die ik moet uitwerken en dat kan niet op een RPG-site. Ik zou jullie dan ook vriendelijk willen vragen mij niet te informeren als er weer een nieuwe is. Ik ben niet over te halen en al zou ik dat zijn dan zou ik onactief worden en dan voel ik me daar schuldig over dus doe ik niet meer eraan mee.
Ik wil jullie verder heel erg bedanken voor de leuke tijd die ik met jullie heb gehad. Ik zal jullie natuurlijk allemaal missen. Maar, helemaal van de computer weg ben ik niet. Ik ben altijd op msn. Deze zal onderaan staan en daar ben ik soms nog wel te paaien voor een RPG over de mail, maar daar houdt het ook op.
Heel veel liefs,
Nicolette.

MSN: nicolettefaber1@hotmail.com

Echt jammer lieverd, maar dat wist je al van mij Wink
Ik begrijp het wel howr je wilt gewoon graag verder met je schrijven en dat is top. Ik hoop dat ik afentoe de eer krijg om een stukje te lezen :$.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas
Level 2
Lucas


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 05-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 4:52 am

Aww, tot ziens. Nou ja, je kan altijd terugkomen als je het begint te missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariscoi
Level 1
Ariscoi


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 15-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 4:53 am

Aw dat is jammer, maar we willen denk ik wel allemaal jouw geschreven stukjes lezen bij creatief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosetta
Level 2
Rosetta


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 01-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the castle.

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 5:42 am

Dank jullie wel voor de lieve reacties. C=
En ik zal kijken wat ik kan doen om ze te plaatsen. Ik hou het hier ook nog wel in de gaten hoor. Alleen soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Level 1
Noah


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 6:18 am

aawwwss nu komt noah nooit te weten dat rosetta zijn grote zus is :p, maarja het is jammer, maar ik snap het wel. Mijn rpg-tijd duurt waarschijnlijk ook niet zo lang meer, denk ik iig, want er zijn eigenlijk wel belangrijkere dingen die ik zou moeten en kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas.
Level 2
Thomas.


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 7:53 am

Toch heb ik misschien een beetje een flauwe vraag, maar naar wie moeten wij vanaf nu dan toe als we een vraag hebben of ons persoontje goed willen laten keuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : uitgeest

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 8:06 am

Thomas. schreef:
Toch heb ik misschien een beetje een flauwe vraag, maar naar wie moeten wij vanaf nu dan toe als we een vraag hebben of ons persoontje goed willen laten keuren?

Dat word vast allemaal wel geregeld denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon
Level 2
Avalon


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 02-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 8:20 am

ik zit ook al heel erg te twijfelen over RPG'en maar ik ben nog niet klaar om echt volledig te stoppen. Daar is voor mijn gevoel de verleiding te groot voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariscoi
Level 1
Ariscoi


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 15-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 8:22 am

Avalon schreef:
ik zit ook al heel erg te twijfelen over RPG'en maar ik ben nog niet klaar om echt volledig te stoppen. Daar is voor mijn gevoel de verleiding te groot voor.

jij mag niet stoppen dan zijn al mijn plannen dood volgens mij :S xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : uitgeest

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 8:29 am

Ariscoi schreef:
Avalon schreef:
ik zit ook al heel erg te twijfelen over RPG'en maar ik ben nog niet klaar om echt volledig te stoppen. Daar is voor mijn gevoel de verleiding te groot voor.

jij mag niet stoppen dan zijn al mijn plannen dood volgens mij :S xd
Awh das wel heel zielig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosetta
Level 2
Rosetta


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 01-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the castle.

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 9:30 am

Thomas. schreef:
Toch heb ik misschien een beetje een flauwe vraag, maar naar wie moeten wij vanaf nu dan toe als we een vraag hebben of ons persoontje goed willen laten keuren?
Het is geen flauwe vraag. Daarom ben ik iemand anders aan het zoeken, zoals aangegeven staat in mijn bericht, die dat van mij overneemt. Want ik kan er natuurlijk wel heel soms zijn maar dat zal niet echt helpen denk ik.

@ Vivian
I'm sorry. Ik kan het gewoon niet meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : uitgeest

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 9:40 am

Rosetta schreef:
Thomas. schreef:
Toch heb ik misschien een beetje een flauwe vraag, maar naar wie moeten wij vanaf nu dan toe als we een vraag hebben of ons persoontje goed willen laten keuren?
Het is geen flauwe vraag. Daarom ben ik iemand anders aan het zoeken, zoals aangegeven staat in mijn bericht, die dat van mij overneemt. Want ik kan er natuurlijk wel heel soms zijn maar dat zal niet echt helpen denk ik.

@ Vivian
I'm sorry. Ik kan het gewoon niet meer..
Ik wil wel overnemen en alles een beetje in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : MARS

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 10:03 am

Rosetta schreef:
Thomas. schreef:
Toch heb ik misschien een beetje een flauwe vraag, maar naar wie moeten wij vanaf nu dan toe als we een vraag hebben of ons persoontje goed willen laten keuren?
Het is geen flauwe vraag. Daarom ben ik iemand anders aan het zoeken, zoals aangegeven staat in mijn bericht, die dat van mij overneemt. Want ik kan er natuurlijk wel heel soms zijn maar dat zal niet echt helpen denk ik.

@ Vivian
I'm sorry. Ik kan het gewoon niet meer..

Ik wil wel de personages doen, maar ik weet niet of ik de hele site met forums enzo kan doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon
Level 2
Avalon


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 02-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 7:51 pm

Ariscoi schreef:
Avalon schreef:
ik zit ook al heel erg te twijfelen over RPG'en maar ik ben nog niet klaar om echt volledig te stoppen. Daar is voor mijn gevoel de verleiding te groot voor.

jij mag niet stoppen dan zijn al mijn plannen dood volgens mij :S xd

ik stop ook nog niet. XD daarvoor ben ik nog veel te erg verslaafd maar het gaat wel minderen worden ben ik bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitimedo jan 19, 2012 12:58 am

Dan ga ik je heel erg missen nico! Maar ik snap het wel, er zijn veel andere dingen buiten rpg'en.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een laatste bericht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een laatste bericht.   Een laatste bericht. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een laatste bericht.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Doragon :: Spam. :: De spam.-
Ga naar: