Doragon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doragon

If you can't save it, no one can.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik ga weer wat actiever worden :)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 5:58 am

Heb ik veel dingen gemist ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas.
Level 2
Thomas.


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 6:29 am

Nee niet echt, want niet veel mensen zijn nog actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:10 am

wat ongezellig :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : uitgeest

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:12 am

Ik vind het ook jammer, maar gelukkig zijn de mensen die wel actief zijn ook goede RPGers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:28 am

naja ik ben er weer Smile (maar eerst ff eten)

Nu hopen dat ik goed genoeg ben XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas.
Level 2
Thomas.


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:41 am

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al weer met iets nieuws in mijn hoofd zit en ik heb heel veel zin om dat uit te gaan werken, maar toch ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:50 am

tell (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas.
Level 2
Thomas.


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 7:51 am

Het is nog niet uitgewerkt en ik denk niet dat ik er aan begin, want dat zou dan het derde door mij gemaakte RPG zijn dit schooljaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 01-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 10:39 am

derde? Alleen die met viev toch samen? :3

Maar goed ik vraag me nog steeds af hoe je binnen veertig minuten klaar kon zijn met wis O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas.
Level 2
Thomas.


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 9:21 pm

Cara schreef:
derde? Alleen die met viev toch samen? :3

Maar goed ik vraag me nog steeds af hoe je binnen veertig minuten klaar kon zijn met wis O.O

En die met Inge over dat zomerkamp. En ik was zo snel klaar omdat ik gewoon niet meer na kon denken. Ik was al gaar van de negen pta's daarvoor, toen moest ik nog met vreselijk tegenwind naar school fietsen, ik was zo goed als dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariscoi
Level 1
Ariscoi


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 15-01-12

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimevr jan 20, 2012 9:58 pm

sorry ik heb de laatste tijd ook enorm weinig gereageerd, toetsweek enzo, maar nu kan ik weer gewoon reageren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : MARS

Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitimeza jan 21, 2012 6:17 am

pff ik heb weer eens totaal geen inspiratie en ben enorm druk, zit er weer over te denken om ee npauze in te lassen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ga weer wat actiever worden :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga weer wat actiever worden :)   Ik ga weer wat actiever worden :) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga weer wat actiever worden :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik heb weer tijd
» Ik ben officieel weer Fan van anime series

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Doragon :: Spam. :: De spam.-
Ga naar: