Doragon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doragon

If you can't save it, no one can.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Damn.......

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : MARS

Damn....... Empty
BerichtOnderwerp: Damn.......   Damn....... I_icon_minitimevr jan 27, 2012 11:13 pm

Oke mensjes, al twee weken niet meer op een rpg- site gezeten. Alleen af en toe op GSM, maar dat is ook maar zelden. Kortom, minder geschreven en eigenlijk ook totaal geen zin meer om nu te gaan beginnen met rpg'en. Ik ga dus weer eventjes een Break inlassen, eigenlijk was ik daar al mee begonnen alleen ik ga het ook echt doorzetten nu.
Dit komt mede doordat ik op school gewoon ontzettend slechte cijfers haal, op dit moment ga ik niet eens over... dus ik moet me gewoon weer totaal op dat stomme tijdrovende ding richten waar ik totaal geen zin in heb. Toch ga ik het doen, want voor geen goud ga ik blijven zitten. Nogmaals.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor, over een tijdje kom ik misschien terug, waarschijnlijk op de nieuwe site van Eef.

BAAY (L)
Love u all...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
Level 2
Jason


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : MARS

Damn....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damn.......   Damn....... I_icon_minitimeza jan 28, 2012 2:18 am

Oke vergeet dit eventjes. Ik had ineens een briljant idee (al zeg ik het zelf XD) Ik kom niet meteen hier terug maar ik heb een site gemaakt: http://just-write.actieforum.com/
Eventjes kijken graag en hopelijk melden jullie je ook aan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emely
Level 2
Emely


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : uitgeest

Damn....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damn.......   Damn....... I_icon_minitimeza feb 04, 2012 5:23 am

Jason schreef:
Oke vergeet dit eventjes. Ik had ineens een briljant idee (al zeg ik het zelf XD) Ik kom niet meteen hier terug maar ik heb een site gemaakt: http://just-write.actieforum.com/
Eventjes kijken graag en hopelijk melden jullie je ook aan Smile
Ik heb ook een RPG-site gemaakt Razz
Het gaat over The Tudors ik hoop dat jullie het leuk vinden om mee te doen Razz
Als je niet weet waar ik het over heb en staat ook een beschrijving en uitleg ^^
Ik hoop jullie daar te zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Damn....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damn.......   Damn....... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Damn.......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Doragon :: Spam. :: De spam.-
Ga naar: