Doragon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doragon

If you can't save it, no one can.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De oude boog achter het kasteel.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rosetta
Level 2
Rosetta


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 01-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the castle.

De oude boog achter het kasteel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude boog achter het kasteel.   De oude boog achter het kasteel. - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 06, 2012 10:15 pm

Rose keek hem streng aan toen hij haar weer met u aansprak, hoewel ze moest glimlachen toen hij overging op je. "Dankje Niles en dat is geen probleem." Zei ze met een glimlachje waarna ze verder vooruit liep. Ze vond het leuk dat hij met haar meeliep. Kort keek Rose even voor zich uit en liet haar lip los. "Dat weet ik Niles.. Maar het gaat gewoon onbewust. Ik doe het niet expres maar het is gewoon prettig en volgens ben ik die geloofwaardigheid allang kwijt." Voegde ze eraan toe. Waarna ze van het pad af ging en de hand van Niles even losliet om zo goed het heuveltje dat alleen bedekt was met bladeren voordat ze in de aarde zou stappen op te klimmen. Ze vond het echt jammer dat ze nu niet meer op haar oude plekje paste.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De oude boog achter het kasteel.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De rozentuin achter de bloemenwinkel
» De oude doorgang
» Oude wachttoren
» De oude boom en het hutje
» De raadszaal in het kasteel van koning Vokun. Het openingstopic voor volgelingen van Vokun.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Doragon :: Het RPG. :: Royal State.-
Ga naar: